Dirigent Joep Schrader (2016)

Vorige     Over ons

Op 7 maart 2016 zijn we gestart met jeugdfanfare Nunhem onder leiding van dirigent Joep Schrader. De repetitie vond plaats op maandagavond van 18.30 tot 19.30 uur. Jeugdfanfare Nunhem was actief tijdens de intochten van Sinterklaas, de voorstellings -en communiemissen en bij onze dorpsconcerten. Ook gaven ze hun eigen concerten, met als hoogtepunt het concert  “and the winner is…” op zaterdag 4 november 2017. Tijdens dit concert werden onze jeugdleden extra in het zonnetje (schijnwerpers) gezet. In de loop van 2021 hebben we moeten besluiten (tijdelijk) te stoppen met jeugdfanfare Nunhem.

Joep Schrader heeft per 8 april 2019 het dirigeerstokje (potlood 🙂 ) overgenomen van Hans Breuls. Iedere maandagavond  staat hij met veel enthousiasme en de nodige humor op de bok. Dorpsconcert “Around the world”, was zijn eerste concert met Muziekvereniging Nunhem. Later dat jaar, op zondagmiddag 17 november 2019 volgde het  “bevrijdingsconcert”, tijdens het bevrijdingsweekend in Nunhem.

We hopen in het seizoen 2021-2022 ons 40 jarig jubileum te kunnen vieren met een zomer jubileum (dorps)concert op zondag10 luli 2022.  Én een  top 2000 jubileumconcert op zaterdag 17 december 2022.