Over ons

Muziekvereniging Nunhem, in 1981 opgericht, is een muziekvereniging die als doel stelt, het opluisteren van allerlei festiviteiten in Nunhem met fanfaremuziek, zoals de jaarlijkse St. Servaasprocessie, jubilea en volksfeesten. Daarnaast verzorgt ze jaarlijks een dorpsconcert, uitwisselingsconcert met zusterverenigingen, opluistering van de Caeciliamis, kerstliederen op Kerstavond, en sinds een aantal jaren een themaconcert.

De repetities zijn op maandagavond van half acht tot kwart voor tien. Voorafgaand repeteert het jeugdensemble van half zeven tot half acht

Het bestuur

Het dagelijks bestuur bestaat uit voorzitter Denys Boots, secretaris Chantal Cranssen en penningmeester Franc van Helden. De overige bestuursleden zijn Cristel Weekers en Peter Adams. Er is nog ruimte voor nieuwe bestuursleden.

Historische informatie

Email: muziekverenigingnunhem@gmail.com